Re: [NETVAERK] VPN og routetable

Christoffer Holm Kjølbæk <sslug@sslug> writes:

> http://ostehamster.dk/sslug/openwrt_med_openvpn.html

Ahh, tak.

Når du bruger 'dev tun' skal de maskiner der på din tegning har
192.168.1.2 og 192.168.1.5 være i forskellige subnet, og så skal din
router/VPN-server route i mellem de to subnet. Alternativt kan du
overveje at bruge 'dev tap', og så bridge mellem de to maskiner.

--
Jacob - www.bunk.cc
Today is the tomorrow you worried about yesterday.