Re: [NETVAERK] VPN og routetable

Christoffer Holm Kjølbæk <sslug@sslug> writes:

> Hvis jeg pinger 192.168.1.5 tager det 0.0XX ms, hvilket er ret kort tid,
> så jeg mener det er en local ip. Hvis jeg pinger 10.0.0.254 tager det
> over 15 ms, hvilket jeg tolker som at det er en ekstern ip.

Prøv at bruge traceroute i stedet. Det viser meget bedre hvilke hops
dine pakker tager.

Jeg er desuden meget i tvivl om hvordan du har forbundet dine dimser,
og hvad dit problem i virkeligheden er. Måske er det bare mig der ikke
kan læse, men jeg savner altså en tegning.

Kan du ikke prøve at lave en ascii-tegning med en fastbredde font
eller lave et diagram og lægge online et sted?

--
Jacob