Re: [NETVAERK] Firewall / Router Distro

Der er på IPCop mailing listen snak om at tilføje understøttelse for flere netkort.

Ja det har jeg set og jeg ser frem til muligheden; men jeg kan godt se at det er et stort stykke arbejde der skal ligges i det, hvis der skal tilføjes et ekstra netkort som kan bruges til vilkårlige ting.

Ellers kan du måske løse problemet ved at segmentere anderledes og sætte flere firewalls op.
Ja det er en mulighed som jeg stadig overvejer; men heldigvis er jeg ikke ude for at jeg sakl finde en løsning lige med det samme, så jeg har lidt tiden med mig endnu; men ved ikke helt i hvor lang tid endnu.

Mvh

Brian