Firewall / Router Distro

Hej

Jeg har tidligere brugt IPCop som fint kan det jeg skal bruge; men mine behov er steget lidt.

IPCop understøtter 4 netkort (LAN, DMZ, INET og WIFI); men jeg får brug for et DMZ og evt. et WIFI mere.

Ved godt at det godt set bare er at sætte sig ned og og skrive sig ud af det sammen med IPTables. Men jeg er ikke lige den største haj til det.

Nogen der har kendskab til en distro der håndtere dette?

Mvh

Brian