Re: [NETVAERK] WPA Supplicant og DNS

On Sat, 2006-05-27 at 10:35 +0200, Christian Joergensen wrote:

> Det har ikke noget med wpa_supplicant at goere. Det er din DHCP-klient,
> der hentet DNS-informationer.

Det er jeg klar over. Jeg kan i /etc/conf.d/net (jeg kører gentoo)
sætte, at dhcp ikke skal overskrive min eksisterende /etc/resolv.conf.
Det kan jeg gøre per interface. Jeg har bare brug for, at kunne gøre det
per essid, for at omgå et genstridigt AP. Derfor ville jeg gerne kunne
gøre det i wpa_supplicant.