Re: [NETVAERK] Wireless og HotSpot

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Vel ganske ofte med DHCP som er UDP/IP.

Men WPA og WEP virker på OSI-lag 2, så det skal selvfølgelig være sat
op før man kan snakke DHCP.

Symbions netværk kører dog ikke WPA eller WEP, den authentificering
der sker her, handler primært om man bliver lukket ud af
firewallen.

--
 Peter Makholm     |                            'Cause suicide is painless
 sslug@sslug |                             It brings on many changes