KInternet og vpn

Hej!
Jeg bruger KInternet til at starte en vpn forbindelse til firmaets net,
men kan ikke finde ud af hvad jeg skal skrive som standard gateway i
routing configuration, jeg bruger YaST2 til at opsætte forbindelsen.
Efter at forbindelsen er etableret bruger jeg ifconfig og får denne
linje: inet addr:192.168.1.110  P-t-P:192.197.151.1
Mask:255.255.255.255.

Jeg skriver efterfølgende dette i en terminal: route add -net
192.168.1.0 netmask 255.255.255.0 dev dsl0.

Så er jeg på.

Afbryder jeg, forsvinder routen og jeg må ved genopkald tilføje routen
manuelt igen.

Hvordan får jeg lavet routen aut. ved opkald

Tommy