Re: [NETVAERK] Samba og winXP logon

Stig Larsen skrev:
Efter nu at have bakset med at få mine XP'er til automatisk at logge på mine Samba/RH9-
drev. Jev om jeg på nette har set mange spørge har jeg aldrig set et helt svar, men det ser ud til at jeg har fundet en, for mig, brugbar løsning.
Jeg har lavet en lille vejledning til Samba 3
Der er ikke lavet logonscripts, og der ikke brug af brugerprofiler (roaming profiles)på server (dvs ingen logon path,vigtigt), men det er nemt at variere denne vejledning:
http://www.bf-data.dk/~bf/samba.htm
Bjørn