Re: SV: [NETVAERK] Nagios opsætning, så den kan se diske på andre maskiner.

In <sslug@sslug> "Jan Larsen" <sslug@sslug> writes:

>Jeg har nu installeret den, og den køer fint.

>Jeg har også brugt din nobbit-client driver til min linux server.

>Men jeg har 1 sp. Til dig.

>Det om hvornår du får en driver til windows, så jeg også kan se dem??

>Kunne man bruge BB client til denne her, og hvordan, da jeg har adgang til programmet. ??

Du kan godt bruge BB klienten. Hobbit serveren er kompatibel med BB
serveren, så klienten kan ikke se forskel - du konfigurerer den bare
som om det var en Big Brother server du har.

Der er også ved at blive udviklet en Open Source Windows klient - der er
faktisk to sådanne projekter i gang pt. Den der nok er længst fremme lige
nu findes på http://sourceforge.net/projects/bbwin/

Mvh,
Henrik