SV: [NETVAERK] Nagios opsætning, så den kan se diske på andre maskiner.

> =

> Jeg skal ikke gøre mig klog på Nagios. Jeg er naturligvis forudindtaget,
> men jeg tror du vil finde mit Hobbit projekt nemmere at sætte op.
> http://sourceforge.net/projects/hobbitmon/

Tak for dit svar.

Jeg har nu installeret den, og den køer fint.

Jeg har også brugt din nobbit-client driver til min linux server.

Men jeg har 1 sp. Til dig.

Det om hvornår du får en driver til windows, så jeg også kan se dem??

Kunne man bruge BB client til denne her, og hvordan, da jeg har adgang til programmet. ??

MVH Jan Larsen