RE: [NETVAERK] Forstærke signalet på WiFi

Vi proevede at lave en af de her:
http://www.brest-wireless.net/wiki/materiel:biquad

Fransk forstaar jeg ikke, men billederne var gode nok :)

Det tog en eftermiddag med lidt lodning og boejning af tyk copper wire (tror
vi brugte cirka 10$ vaerd af materialer) - og nu har svigerfar endeligt
broadband internet I garagen :)

Det er temlig directionelt og raekkevidden for os er et par hundrede meter.

Martin