kubuntu.dk workshop

I onsdag til workshoppen kom der ikke andre en mig selv som var interessede i
at arbejde på kubuntu.dk, men ok det var også med meget kort varsel jeg havde
sendt beskeden ud.

Jeg vil lige høre hvor mange er friske på at mødes til næste workshop d. 20/4?
Skriv også lige hvis du er interessed men ikke kan komme, vi kan muligvis
blive nødt til at finde en alternativ dato.

mvh

Pascal

Jeg har fået mit system op og køre nu, så jeg skulle være hurtigere til at
svare på mails nu.