Re: [NETVAERK] samba, problemer med æøå

Mogens Kjaer wrote:
Magnus Pedersen wrote:

Både server og klient er debian testing med samba 3.0.21c

Jeg har læst med til at codepage problemer er en saga efter samba 3.0, så det er et andet sted jeg skal fejlfinde. filer oprettet på serveren med æøå ser underlige ud på klienten og omvendt. Hvor begynder jeg?

Hvis man bruger UTF-8 på linuxboxen burde det virke.

Mogens
Det var også min tanke, jeg har kigget i locale (bl.a.) men jeg synes ikke jeg kan finde det nogen steder.

/Magnus
--
"Ford, you're turning into a penguin. Stop it."
	Douglas Adams 1952-2001