Re: [NETVAERK] Kubuntu.dk

> indse
> Det kan man ikke styre, og jeg tror heller ikke man skal prøve.

Det ville sikkert vaere bedre at oversaette en given guide til dansk for saa
at linke til den ..

Når jeg foreslog at koble til ubuntulinux.dk, var det for at få lidt mere
> volume bag en mailingliste/forum, og fordi mange af tingene er fælles.
> (Når
> jeg installerer kubuntu så installerer jeg først ubuntu - og så
> kubuntu-desktop: årsag ellers kunne jeg ikke få print til at virke.)
> Derfor
> foreslår jeg til en start at ubuntulinux.dk redirecter til
> kubundu.dk-forum.

Det lyder  meget fint, men hvem har registreret ubuntulinux.dk?

Når der så dukker nogle op der gerne vil gøre noget ved
> ubuntu - ja, så er der frit slag for at forke i det omfang man synes det
> er
> relevant.

Eller om mulig lade de to sites samarbejde :)
--
Bjarke Sørensen