Re: [NETVAERK] Kubuntu.dk

> Where possible, we ask that Kubuntu related domain ownership be held by
> Canonical Limited or a Canonical-authorised organisation. In most cases,
> we will sponsor registration fees for approved domains, and leave
> technical administrative control in the hands of the website operator.

De vil gerne eje og betale for domaenet.

If you want to go ahead with this, please contact James/Karl at:
> sslug@sslug

Og de vil gerne vide hvis du har taenkt dig at bruge det.

Jeg ved ikke helt hvad det betyder. Om de vil have at de skal eje domænet,

- Der skal også være en ubuntu side.
> linkes til den når den kommer op, men ét projekt af gangen og kubuntu og
> ubuntu er meget forskellige fra brugerens synspunkt. Hvis der er nogle der

Bort set fra problemer som f.eks. det foernaevnte med MP3-codecs ;)

er interessede i at arbejde på den har Flemming Bjerke tippet mig om at
> ubuntulinux.dk er fri :-)

Registreret: 2005-02-15  (ikke af mig)

Til dem der er interessede i at arbejde videre med idéerne kan man møde op
> til hyggemødet i københavn onsdag for at diskutere hvad der skal ske:
> http://sslug.dk/adict/mgroup.php#200604050SSLUG
> Jeg vil poste hvad vi finder ud af på mødet på denne postliste.

Godt, for jeg kan ikke komme  ;)

--
Bjarke Sørensen