Re: [NETVAERK] Kubuntu.dk

Det ville ellers nok vaere mere naerliggende at bruge det som udgangspunkt,
men indtil der er skabt kontakt kan vi jo starte noget op paa kubuntu.dk

> Jeg synes at noget af det først bør være at etablere et

Nemlig.

> Arkivet skal kunne læses og søges i på kubuntu.dk/ubuntu.dk. Men det
> at

Det skulle man nu nok kunne moenstre, vi er da allerede nogle stykker der
har vist interesse. Saa er det bare om tiden er der ;)

Jeg har allerede skrevet til Pascal og er også parat til at deltage i
> arbejdet.
> Jeg syntes at vi skulle tage og holde et møde hvor vi får diskuteret form
> og
> indhold. Herefter må vi lave en handlingsplan ud fra det aftalte.

En handlingsplan? Det lyder vildt kedeligt ;) Men det er jo nok bedre end
bare at smaekke et forum op med tilfaeldige kategorier..

En anden ting er at det også ser ud til at de gerne vil hjælpe lidt
> økonomisk

Der er vel ikke de store udgifter forbundet, er der? Det kommer selvsagt an
paa hvor meget trafik vi kan skabe :)

og i øvrigt gerne ser at man lige spørger dem om lov til at bruge
> deres navn.

Der er vist spurgt.

ubuntu.dk er taget, men jeg mener at Pascal har lagt billet ind på
> kubuntu.dk. ellers vil det nok være en fordel at høre om vi kan overtage
> ubuntu.dk og på den måde bruge begge to.

Det goer det nemmere for brugerne, i hvert fald.

--
Bjarke Sørensen