Re: [NETVAERK] Kubuntu.dk

Flemming Bjerke wrote:

> Det er jo naturligt at have et tæt samarbejde med ubuntu-brugere. Et
> problem er nok at der ikke rigtig sker noget på ubuntu.dk.
>
> Jeg synes at noget af det først bør være at etablere et
> kubuntu-ubuntu-forum eller en mailingliste. Så kan man altid splitte op.
> Arkivet skal kunne læses og søges i på kubuntu.dk/ubuntu.dk. Men det
> kræver at der er en 4-5 stykker med nogen erfaring som har overskud til at
> følge med i hvad der sker og svare ind i mellem.
>
> Flemming

Jeg har allerede skrevet til Pascal og er også parat til at deltage i
arbejdet.
Jeg syntes at vi skulle tage og holde et møde hvor vi får diskuteret form og
indhold. Herefter må vi lave en handlingsplan ud fra det aftalte.

En anden ting er at det også ser ud til at de gerne vil hjælpe lidt
økonomisk og i øvrigt gerne ser at man lige spørger dem om lov til at bruge
deres navn.
ubuntu.dk er taget, men jeg mener at Pascal har lagt billet ind på
kubuntu.dk. ellers vil det nok være en fordel at høre om vi kan overtage
ubuntu.dk og på den måde bruge begge to.

Med venlig hilsen

Jan Trøjgaard