Re: [NETVAERK] Kubuntu.dk

Flemming Bjerke wrote:

Det er jo naturligt at have et tæt samarbejde med ubuntu-brugere. Et problem
er nok at der ikke rigtig sker noget på ubuntu.dk.

Jeg synes at noget af det først bør være at etablere et kubuntu-ubuntu-forum
eller en mailingliste. Så kan man altid splitte op. Arkivet skal kunne
læses og søges i på kubuntu.dk/ubuntu.dk. Men det kræver at der er en 4-5
stykker med nogen erfaring som har overskud til at følge med i hvad der
sker og svare ind i mellem.

Flemming

Det må da også være muligt! Jeg er fx. lige gået ned i tid til 10 t/uge.
Men jeg vil give dig ret i at der nok ikke lige (lige nu) er det store grundlag for at lave en hel side om ubuntu, OG en hel side om kubuntu.
Jeg vil gerne være med til at sætte en MediaWiki (eller en anden wiki) op, samt en (evt. to) mail-liste(r). Jeg ved dog ikke så meget om mail-server, men hvad man ikke ved kan man lære!

Hilsen Lasse.