Kubuntu.dk

Igår da jeg sad og stenede lidt på nettet fandt jeg pludselig ud af at
kubuntu.dk ikke var registreret af nogen.

For at undgå at en domænehaj køber og laver en søgemaskine eller en
annonceside af den, valgte jeg at registrere kubuntu.dk gennem gratisdns.dk

Nu står jeg med kubuntu.dk og jeg synes egentlig at det ville være fedt med en
dansk kubuntu side hvor man kunne få noget information på dansk.

Jeg satser på at få en server op og køre, jeg har faktisk en kørende men har
ikke lige styr på det der med virtuelle servere endnu..

Hvis der er nogen som vil hjælpe mig med at lave noget content eller har andre
gode idéer til hvad der kunne laves med siden, så skriv til mig på
pascal(at)tipisoft(dot)dk

mvh

Pascal