Re: [NETVAERK] Iptables i OpenWRT, virker fra public IP, men ikke fra intern IP

søn, 26 03 2006 kl. 14:46 +0200, skrev Jesper K. Pedersen:
> Mit umiddelbare gæt er at du vil kunne fikse problemet med en
> postrouting regel i stil med:
>
> iptables -t nat -A POSTROUTING -d DIT_EKSTERNE_IP -s DIT_WAN_NET --p
> tcp --dport 80 -j SNAT --to DIN_LINKSYS_ROUTER_IP

Hej Jesper

Tak for svaret, det virkede desværre ikke. Jeg har søgt og søgt på
nettet, og har ikke rigtigt fundet nogen løsning på problemet. Så måske
er løsningen bare at acceptere at det ikke kan lade sig gøre, og så køre
sin egen DNS server, så det ser ud som om det virker. Selvom den løsning
ikke rigtig er holdbar...

Mvh
Christoffer

--