Iptables i OpenWRT, virker fra public IP, men ikke fra intern IP

Hej,

Jeg har lige installeret OpenWRT på min Linksys router, og har nu
problemer med iptables. Jeg vil gerne router port 80 og 443 til en anden
computer, og har lavet dette i /etc/firewall.user:

WAN=$(nvram get wan_ifname)
LAN=$(nvram get lan_ifname)
MYTHBOX="192.168.1.2"

.... klippet ud ....

iptables -t nat -A prerouting_rule -i $WAN -p tcp --dport 80 -j DNAT
--to $MYTHBOX
iptables        -A forwarding_rule -i $WAN -p tcp --dport 80 -d $MYTHBOX
-j ACCEPT
iptables -t nat -A prerouting_rule -i $WAN -p tcp --dport 443 -j DNAT
--to $MYTHBOX
iptables        -A forwarding_rule -i $WAN -p tcp --dport 443 -d
$MYTHBOX -j ACCEPT

Dette virker rigtig godt, men kun udefra. Der står i firewall.user at -i
$WAN bevirker, at det kun virker udefra, så det er ikke så underligt.

Problemet er bare, at jeg ikke lige kan finde ud af, hvordan jeg får det
til at virke indefra. Jeg har prøvet at fjerne -i $WAN i den tro at det
ville virke for alle interfaces, men så virker intet.

Jeg har lidt en ide om, at man måske kunne sortere på min public IP, men
ved ikke om det ville hjælpe noget, og hvordan det evt. skulle gøres.

På forhånd tak

/Christoffer

--
Christoffer Kjølbæk