Re: [NETVAERK] Bind og zone fil

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Den skriver jo til dig hvad der er galt, så det burde være lige til at
> gå i gang med at få til at virke.

ja det gør den :-)

Jeg er bare ny ud i BIND så jeg bliver lige nød til at læse lidt mere på
lektien inden jeg arbejder videre, derfor jeg har downloaded en howto så
jeg kan få lidt mere begreb om hvordan DNS-serveren virker, inden jeg
spørger mere her.

det skal dog lige siges at jeg føler jeg er kommet et stykke videre, med de
svar jeg har fået her.
Vender frygteligt tilbage ;-)

Mange tak for hjælpen

Jan Trøjgaard