Hostlookup -> nslookup af cnames record

Hej alle Sluugere....

Er der nogen af jer der er bekendte med om der findes en mulighed for om man
kan trace hvilke "CNAME   /  canonical name" der er til bestemte ip
adresser....

Og så lidt uddybet.... :-)

Hvis jeg nu gerne vil vide hvilke websites der peger på et ip.nr. hvordan
gøres dette så...

Hvis jeg feks. laver et nslookup på 192.38.83.3 får jeg
"lcc-serv.kpd.ipt.dtu.dk"
Samtidig ved jeg i forvejen at denne ip adresse har 2 CNAMES. nemlig
"news.kpd.ipt.dtu.dk" & www.kpd.ipt.dtu.dk

Men er der så nogen måde hvor jeg kan få oplyst navnene på de pegninger som
jeg ikke kender i forvejen uanset, hvilken nameserver pegningere ligger på.
Men som går til et ipnr jeg kender.

Feks. show all cname pointing to 192.38.83.3 ................

Grunden er at jeg skal have ryddet op i en DNS server, men der er en del
pegninger til de ipnr som serveren varetager... Og pegninger til mine
ipnumre ligger på andres servere... feks. gratisdns.dk.
Så inden jeg lukker/flytter et ipnr & sletter/ændrer egne dns-records ville
jeg gerne sikre mig at der ikke er nogle pegninger til det?

Med venlig hilsen

Finn Boje Johannessen
IT\Netværks -administrator
IPL - DTU -DK