Ole Kofoed Hansen wrote:

> Jeg plejer at bruge endelsen .home på hjemmedomæner. Det er vistnok
> heller ikke den helt korrekte måde, men jeg gad ikke have det til at
> hedde localdomain

> Jeg anser den tredje som en ikke-mulighed. Rent teknisk kan man godt
> gøre det, men det er at skyde sig selv i foden.

Det har du jo ret i, jeg er bare startet med at bruge de guides på nettet
jeg har kunne finde (jeg VIL lære BIND) og her i guiden står feks der
skriv: www.domain1.com osv, så tænkte jeg ok jeg starter der og så må jeg
lave det om og der er aligevel ingen der kan se ind i mit LAN, så jeg mente
at jeg ingen ting stjal, selv om nettet er herakisk opbygget og man betaler
for de tjenester man vil have til rådighed.
Så jeg laver/finder et navn til mit intranet som ikke på nogen måde er
umoralsk og undskylder min skødesløshed med det samme.

;-) venlig hilsen

Jan Trøjgaard