Bind og zone fil

Jeg har også lavet en zone fil ligesom Allan Kok og min ser sådan ud:
;
; BIND reverse data file for broadcast zone
;
$TTL    604800
@       IN      SOA      localhost. postmaster.localhost.(
                              1         ; Serial
                         604800         ; Refresh
                          86400         ; Retry
                        2419200         ; Expire
                         604800 )       ; Negative Cache TTL
;
@       IN      NS      ns1.localhost.
@       IN      MX      10 mail.localhost.
router  IN      A       192.168.2.2
troejgaard IN   A       192.168.2.120
tester  IN      A       192.168.2.121

Jeg har tilføjet et at domænerne til /etc/hosts
sslug@sslug:~$ cat /etc/hosts
127.0.0.1       localhost.localdomain   localhost       tuxnet

192.168.2.120 troejgaard.org
(mangler dog at tilføje tester).

Og min virtual hosts i Apache ser sådan ud:
sslug@sslug:~$ cat /etc/apache2/sites-available/troejgaard

<VirtualHost 192.168.2.120:80>
    ServerName troejgaard.org
    ServerAlias www.troejgaard.org
    DocumentRoot /home/troejgaard/wwwroot/
    <Directory />
                Options FollowSymLinks
                AllowOverride None
    </Directory>
    <Directory /home/troejgaard/wwwroot/>
                Options Indexes FollowSymLinks MultiViews
                AllowOverride None
                Order allow,deny
                allow from all
                # This directive allows us to have apache2's default start
page
                # in /apache2-default/, but still have / go to the right
place
                # Commented out for Ubuntu
                #RedirectMatch ^/$ /apache2-default/
   </Directory>

    ServerAdmin sslug@sslug
    ErrorLog /var/log/apache2/troejgaard-error_log
    CustomLog /var/log/apache2/troejgaard-access_log common

ScriptAlias /cgi-bin/ /usr/lib/cgi-bin/
        <Directory "/usr/lib/cgi-bin">
                AllowOverride None
                Options ExecCGI -MultiViews +SymLinksIfOwnerMatch
                Order allow,deny
                Allow from all
        </Directory>

        ErrorLog /var/log/apache2/troejgaard-error.log

        # Possible values include: debug, info, notice, warn, error, crit,
        # alert, emerg.
        LogLevel warn

        CustomLog /var/log/apache2/troejgaard-access.log combined
        ServerSignature On

    Alias /doc/ "/usr/share/doc/"
    <Directory "/usr/share/doc/">
        Options Indexes MultiViews FollowSymLinks
        AllowOverride None
        Order deny,allow
        Deny from all
        Allow from 127.0.0.0/255.0.0.0 ::1/128
    </Directory>

</VirtualHost>

Jeg har en tilsvarende for tester.org. Men jeg kan ikke bare skrive
troejgaard.org eller tester.org, er der nogen forslag til hvad jeg har
gjord forkert, mangler eller kan gøre??

Kan der komme konflikter når jeg bruger et .org domæne der ikke er
registreret (end ikke af mig) ???

Med venlig hilsen

Jan Trøjgaard