WLAN PCI-kort med gode drivere

Hvilke PCI WLAN kort er godt understøttet i linux?

Gerne i 2.4 kernen, men hvis ikke, må jeg jo bare opdatere min firewall. Den skal (forhåbentligt) alligevel snart opdateres til en VIA EPIA base (er pt. en Pentium Classic 133).

Jeg vil gerne kunne sætte WLAN kortet i AP-mode. Ligeledes vil jeg gerne kunne bruge WPA og evt. andre nyere sikkerhedsfeatures.

Mvh

Jan Rasmussen