Re: [NETVAERK] DNS server og rediregering

Michael Rasmussen wrote:

> Skriver jeg troejgaard i adresselinjen havner jeg her:
> http://intern.sdu.dk/enheder/budget/ansatte/ltn-2025/

Jeps, det er det jeg syntes er rigtigt, man burde komme ind på min egen
side: troejgaard.dk, men det gør man ikke.

Jeg har prøvet at bruge ethereal og den viser at jeg bliver omstillet fra
google.com. Der hvor jeg kan se at der sker noget er med en:
Stadard query response CNAME www.google.com A 66.249.99.93.99 A
66.249.99.104

Et par pakker længere nede kan jeg så se at jeg bliver (pause) opdager nu at
jeg får en "GET /search?Im+felling+lucky=troejgaard" http-pakke fra google.

Det må så give hele forklaringen.

Mange tak for hjælpen alle sammen.
Med venlig hilsen

Jan Trøjgaard