Re: [NETVAERK] DNS server og rediregering

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Den prøver sig bare frem.  I en efter programmørerne valgt rækkefølge,
> første den finder vil så blive vist.

Det lyder plausibelt nok og jeg vil på ingen måde betvivle at browseren gør
sådan, men prøv at skrive "troejgaard", (som er mit efternavn) i
adresselinien, man burde så komme til mit domæne: troejgaard.dk, men man
havner et helt andet sted end man burde.

Jeg er ikke selv klar over hvorfor og vil meget gerne vide hvorfor, jeg
kommer et helt andet sted hen ???

Med venlig hilsen

Jan Trøjgaard