DNS server og rediregering

Hvordan laver man en "omstilling" (redirigering eller deligering (jeg ved
ikke hvad det hedder))i en DNS-server??

Det skal forstås sådan at min DNS (bind) skal sættes op sådan at, hvis jeg
kun skriver navnet på mit domæne i adresse linien på min browser(uden 3 x W
og uden national endelse (.dk)), så redirigeres jeg til selve domænet.
Ligesom hvis jeg skriver "linux" i adresse linien, så bliver jeg  dirigeret
ind på http://www.linux.org

Og kan jeg søge med en kommando, på en tilfældig navne-server, om serveren
har lavet en sådan "omstilling" af et ord eller navn???

Med venlig hilsen

Jan Trøjgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]