Re: [NETVAERK] Network identification and authentication

Jon Bendtsen wrote:

> Jeg vil have at korrelationen er så sikker at systemet aldrig nogen
> sinde vil pege på en uskyldig.

Så skal du nok ikke gøre det på den måde.
Jeg har hørt om kollegier, hvor kollegianerne stjæler hinandens MAC-adresser.

--
Niels

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]