Re: [NETVAERK] 20 sekunders forsinkelse til Apache2

Henrik Storner <sslug@sslug> writes:

> Faktisk går der 14 sekunder fra klienten har sendt en request til
> serveren laver en accept() på forbindelsen.

Ja.

> Hvilket peger i retning af at du har DNS opslag enabled på webserveren,
> og det er dem der tager lang tid. Står der
>
>    HostnameLookups Off
>
> i din apache2.conf ?

DNS var også min ide.

Jeg har lavet et ikke-produktionsmiljø med præcis samme opsætning. Der
oplever jeg ikke forsinkelsen og vi oplevede heller ikke forsinkelsen
i testfasen. Hvis jeg på mit nye testmiljø sætter HostnameLookups til
On, så skan jeg se et DNS-opslag, men først efter at serveren har
håndteret forspørgslen.

--
 Peter Makholm     |      There are 10 kinds of people. Those who count in
 sslug@sslug |                            binary and those who don't

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]