Re: [NETVAERK] 20 sekunders forsinkelse til Apache2

Michael Rasmussen <sslug@sslug> writes:

> [...]

Jeg vil lige isolerer problemet til en ikke-produktionsserver. Så er
det også lettere at holde rede på hvad der er relevant.

> Nu du nævner dns. Det er ikke følgende option, der er sat til on:
> HostnameLookups

I Apache? Den bør da ikke lave sådan noget før den har kaldt accept(2)
på den socket som forspørgslen kommer ind på?

Min forsinkelse ligger tydeligvis før Apache gør noget ved
forspørgslen?

--
 Peter Makholm     |       Why does the entertainment industry wants us to
 sslug@sslug |      believe that a society base on full surveillance
                   |                       Do they have something to hide?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]