Problemer med apache2 og Vhost opsætning samt adgang ..

Hej alle!

Efter at jeg er blevet hacket på min websever, som kørte suse 9,2, og den var, går helt ned, og ikke rigtig kunne få den op og køer igen.

Så beslutte jeg mig for at reinstaller den til en suse 10,0

Jeg have mine home, samt nogen andre bib, samt backup af den gammel.

Jeg har slået Proxy og proxyPass til i apache.

Jeg har lavet en vhost.conf fil, som der er på den måde

"NameVirtualHost *:80

<VirtualHost *:80>
    ServerAdmin sslug@sslug
    DocumentRoot /srv/www/htdocs
    ServerName www.ringtoften.dk
#    ServerAlias ringoften.dk
    ErrorLog /var/log/apache2/error_log_ringtoften
    CustomLog /var/log/apache2/access_log_ringtoften combined
#    Alias /log/ /srv/www/htdocs/usage/
</VirtualHost>

<VirtualHost *:80>
    ServerAdmin sslug@sslug
    ServerName jan1.ringtoften.dk
    ProxyPass / http://www.ringtoften.dk/jan1/
    ErrorLog /var/log/apache2/error_log_jan1
    CustomLog /var/log/apache2/access_log_jan1 combined
#    Alias /log/ /srv/www/htdocs/usage_jan1/
</VirtualHost>

"

Jeg har flere vhost, men de er ikke taget med, da de er på sammen måde.

Jeg har genstarte apachen..

Men nå jeg så er på en anden maskine ude på Internet, skriver http://jan1.ringtoften.dk <http://jan1.ringtoften.dk/> , så få jeg denne besked

"Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/2.0.54 (Linux/SUSE) Server at jan1.ringtoften.dk Port 80

"

Hvad er det jeg mangler at lave, så den køer??

Jeg har nu brugt ca 2 dage på at se min enge hale ;-)

Er det fil regtiheder, eller gruppe rettigheder, eller?

MVH Jan Larsen