Re: [NETVAERK] OpenVPN build-key ?

Den onsdag 18.jan kl. 22:33 skrev Filip Stadler:

Filip Stadler skrev:
Hmmm jeg fandt også ud af der ikke var rigtigt åben i routeren på 1194 men det er rettet nu :-) så mangler jeg bare at få det til at virke også. Det skal siges at jeg fint kan få clienten til at connecte til
Linux med openvpn men det kan godt være jeg stadig har et certifikat problem måske... :-)

Wow så nu ved jeg er forbindelse også fordi min log sige:

Wed Jan 18 21:51:10 2006 us=856060 UDPv4 READ [114] from 62.79.149.178:1194: P_CONTROL_V1 kid=0 [ ] pid=16 DATA len=100
Wed Jan 18 21:51:10 2006 us=857812 VERIFY OK: depth=1, /C=DK/ ST=sjaelland/L=Copenhagen/O=minvpn/CN=tlftippen.dk
Wed Jan 18 21:51:10 2006 us=858665 VERIFY nsCertType ERROR: /C=DK/ ST=sjaelland/O=minvpn/CN=tlftippen.dk, require nsCertType=SERVER

dit server certifkat har næppe dette flag. Har du brugt easy-rsa/ build-key-server ?

JonB