Re: [NETVAERK] OpenVPN build-key ?

Jon Bendtsen skrev:
Den lørdag 14.jan kl. 20:58 skrev Filip Stadler:

Jeg har et spørgmål omkring OpenVPN build-key og

Certificate is to be certified until Jan 12 19:39:07 2016 GMT  (3650days)
Sign the certificate? [y/n]: ?

How mon det var dig jeg skrev med på via IRC mon ?

Jeg fik lavet mine nøgler med build-key-pkcs12 men nu spør den om adgangkode ved login men det virker nu mere som der intet kommer frem til serveren fra klienten eller manglende forbindelse via port 1194.

Hmmmm hvordan tester jeg lige det... det ser nemlig ud om serveren lytter.