Re: [NETVAERK] Ultrasimpelt iptables- script på vserver

Jesper Lund wrote:

> Nej netop.

Har netop fået svar fra hexonet.net om at de ikke har planer om at
inkludere modulet for øjeblikket.

Jeg har droppet hexonet.net og prøver nu i stedet unixshell.com der
virker en del mere gennemført. Her virker ipt_state fint.

Med venlig hilsen Preben