Re: [NETVAERK] Ustabil internetforbindelse

Jørgen Heesche wrote:

> [...]

Det mystiske var netop, at lamperne så *helt* 'normale' ud (= 4 faste grønne
+ 1 blinkende gul)

> I en sådan situation kan du også kalse modemet fra webrowseren med
> http://192.168.100.1/
> Så får du en status.

Sør'me så, dét vidste jeg ikke! :)

> PS, Jeg havde nær ikke fundet mit svar på dit oprindelige indlæg, dette
> findes nemlig både under novice og netvaerk, men er i novice markeret
> som [NETVAERK], så svar går til netvaerk; sælsomt.

Ja, det *var* jo et netværk-spm., men da der ikke så ud til at være ret
megen aktivitet på 'sslug.netværk', satte jeg også indlægget på 'novice',
dog med (x)fut -> 'netværk'

--
med venlig hilsen
Hans