Re: [NETVAERK] VPN med OpenSwan og Ipsec ?

Tak....
Men som jeg kan forstå, er den første 100% understøttet af MS Windows XP egen VPN Client, (som er den løsning, som jeg skal bruge) hvor i mod OpenVPN vist kræver at jeg installere en VPN client til win32...
Men da den første låsning med OpenBSD og poptop kræver at jeg går væk fra min SUSE Linux 10.0, og at den tilmed køre på en usikker port-typpe. Ville jeg egentlig helst beholde både OpenSwan og Ipsec (hvis det ikke er muligt at køre OpenSwna gennem andet) på mit nuværende system. Det ser også ud til at det hele køre, bare ikke opsætningen. så hvis der er en hjælpsom sjæl, som kan fortælle mig, hvordan jeg konfigurere Ipsec, ville det bare være helt perfekt.

I må meget gerne rette mig, hvis jeg tager fejl.

Med venlig hilsen
Henrik