VPN med OpenSwan og Ipsec ?

Jeg har længe forsøgt at få en VPN forbindelse til at virke; men uden videre held.
Så det ville være dejligt, hvis der er nogle der kan hjælpe mig med OpenSwan og ipsec, da de begge er kompatible med Windows, som mange af mine klienter bruger; så jeg vil kunne sætte det op til en "hjemme arbejdsplads".

Jeg er ikke meget voldsom erfaren med Linux. Har ikke kørt det mere en et år, måske 2, men ikke til mere en hjemme brug.... så hvis der er en manual, eller anden grundig forklaring på opsætningen ville det være dejligt.

På forhånd tak 8-)

Med venlig hilsen
Henrik