Re: [NETVAERK] ingen post

Jesper Krogh wrote:
I sslug.netvaerk, skrev Leif Lende:

Jo det har du ret i, er ændret nu, men det forklarer ikke mit smtp-
problem med at modtage mail fra nettet til mig.
10 mail.lende.dk. skulle jo modtage hvis der var nogen i den anden ende
20 backup-mx.post.tele.dk. er kun en backup, hvis modtagelsen ikke virker hos mig.
Gidder du prøve en gang til med sslug@sslug DNS ændringer slår forhåbentlig igennem.

Nej. TDC har spærret for direkte adgang til port 25 (hvis du har en
almindelig ADSL) så alt post skal gennem bacuk-mx.

Jesper
(Stadig Connection Refused.. men det er også som forventet)
Har jeg ikke
Jeg har proadsl med åben port 25.
Iøvrigt er routeren min. TDC's er sat på græs, ubrugt. Der er dog ikke åbent for telnet
Leif