Re: [NETVAERK] 100 Mbit wireless bridge

Lasse Jensen wrote:
Hej Group

Jeg har haft fed success med mit access point
108Mbit wireless til 100Mbit wired og med wpa-eap-radius-shit ;-)
men mit test system var et 1400Mhz,
nu har jeg flytter mit setup over
på en 100Mhz IBM med kun to shared ISA-PCI busser
her klapper systemet sammen ved 108 og 54 mbit
kun 11Mbit/s kan jeg overføre :(
er der nogen der har erfaring med brigdes og CPU spec. ?
hvor mange mhz skal jeg bruge til en to ports 100mbit bridge ?
eller er det mit daughterboard med to shared PCI-ISA slots
der giver problemer ? noget med 33-66-100 mhz PCI bus måske ?

Hilsen Lasse Jensen

Jeg har nu skiftet til en 333 Mhz m. onboard PCI slots
har spiller det findt..
jeg tror den gamle IBM maskines daughterboard var problemet
da top kun viste 64% CPU usage ved 108Mbit før systemmet gik ned

Hilsen Lasse