Inaktivt Intel PRO/100+ netkort

Hej

Jeg har Fedora Core 4 installeret på en dual-boot maskine (den anden del er WXP SP2).

Når jeg booter Fedora er netkortet altid inaktivt. Jeg kan uden problemer aktivere kortet, hvorefter det fungerer under hele sessionen. Næste gang jeg booter maskinen er kortet imidlertid inaktivt igen.
Jeg vil jo naturligvis gerne have at kortet er aktivt automatisk når maskinen bootes.
Hvad er det lige jeg overser her??

Hilsen
Carsten