smtp auth med qmail

Hej,

Er der en der kan henvise til en guide til hvordan man får smtp auth til
 at virke på qmail eller netqmail evt. sammen med vpopmail.

Jeg har søgt på google, men har ikke fået det til at virke. Jeg har også
 fulgt de links der er på qmail.org/top.html som omhandler smtp auth.

Har godt nok fået qmail patchet, men jeg kan ikke få login til at virke.
Hvilken 'checkpassword' skal man bruge etc.?

P.t. har jeg /home/vpopmail/bin/vchkpw som bruger shadow og vpopmails
egen passwd db. Smtp auth skulle gerne kunne bruge det samme.

Her er hvad smtp svarer:

~$ telnet localhost 25
Trying 127.0.0.1...
Connected to localhost.