IPCOP 1.4.10 Openswan 1.0.10rc2 Zyxel FW

OK Jeg er vildt glad for min IPCOP 1.4.10 men jeg har et behov for at få oprettet en IPSEC tunnel mellem en Zyxel firewalls og ipcop.

Det er IPCOP er version 1.4.10 og den sku benytte Openswan 1.0.10rc2

Den aktuelle Zyxel firewall har ikke så mange muligheder med konfiguration på VPN siden og tja faktisk ville jeg erstatte den zyxel firewall med en linux ipcop istedet men den aktuelle zyxelfw har 2 tunneler oprettet i forvejen...

Zyxel Model Name : Prestige 312
 ZyNOS Firmware Version: V3.52(WA.4) | 09/24/2003
 Routing Protocols : IP

Burde det ikke virke sammen med IPCOP ?  Er det virkelig så bøvlet at
få IPSEC til at virke ?

Tja det virker nu mellem de zyxel firewalls men - det havde nu været
rart hvis jeg kunne tage den Prestige 312 ud og sætte en IPCOP på istedet fordi det er der jo meget mere Prestige og funktioner i jo :-)

Er der nogle som har haft succes på dette område ?

Så vil jeg gerne høre hvordan de fik de til at virke ?

Med Venlig Hilsen Filip Stadler