Flere instanser af DHCPD på samme box

Hej sslug

Jeg har en server (FC4), der virker som gateway for mit lille netværk. For at spare en box har jeg sat et trådlst netkort i boxen, og kan fint benytte dette som AP (Det kører godt nok i Ad-Hoc mode, men virker fint).

Næste skridt er så selvfølgeligt at få DHCP tildelte IP'er på de trådløse klienter.

Mit problem ligger i at jeg har én DHCPD instans kørende på LAN-kortet i boxen. Jeg lavet en kopi af /etc/rc.d/init.d/dhcpd og kaldet denne dhcpd-wireless. Jeg har lavet en tilsvarende kopi af /etc/sysconfig/dhcpd. I en originale fil har jeg DHCPDARGS=eth1
og i "wireless-udgaven" har jeg
DHCPDARGS="-cf /etc/dhcpd-wireless.conf -lf /var/lib/dhcp/dhcpd-wireless.leases wlan0"

jeg kan fint starte dhcpd med både den ene og den anden konfiguration, så længe jeg kun kører én ad gangen, men ikke dem begge på samme tid?

Jeg skulle jo ellers mene at dhcpd kun skulle lytte på det angivne interface? Eller virker det som et filter.. således at programmer binder sig til alle interfaces, men kun svarer på request på det ene der er opgivet?

Håber at nogle her kan hjælpe, jeg er efterhånden ret blank selv :(

Med venlig hilsen

/René