Re: [NETVAERK] Angreb på SSH

Bjørn Fahnøe skrev:

> OK, jeg svarede lidt kort. Jeg mener hvis man vil have mange der
> skal kunne uploade f.eks til webserver og ikke vil bruge ftp, bliver
> det lidt svært at liste tilladte adresser.

Rigtigt.  Men så kan man vel heller ikke gøre det i Shorewall?  (eller
blander vi bare to forskellige brugsmønstre sammen her?)

Jacob
--
»Navier-Stokes-ligningen er som Biblen,
 det er randbetingelserne der bestemmer det hele.«

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]