Re: [NETVAERK] Angreb på SSH

Bjørn Fahnøe skrev:

> Jo, men nogen gange vil man jo netop bruge ssh som sftp i stedet for
> ftp.  Så kan man ikke lige bruge tilladte adresser.

Nu har du tabt mig.  Kører SFTP ikke også på port 22 sammen med resten
af SSH-protokollen?

Jacob
--
»Mandage! Hvem opfandt noensinde mandage?«
»Ups! Det gjorde jeg jo selv!!«

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]