Re: [NETVAERK] Fejl mailserver

Nå jeg har alligevel røbet hvem jeg er så
mail.solroed-gym.dk får ikke direkte mail, men de går gennem en "mailgate" Barracudaen, der er et avanceret spam-filter. Derfor lidt underlig DNS-registrering
Der har været et strømafbrud igår har jeg lige fået at vide, så det er sikkert det, der giver de underlige fejl.
bf-data.dk er mit private domæne som jeg bruger mest for test, hvor jeg også kører en mailserver, til glæde for mig selv og min familie.
Tak for hjælp, men jeg håber det løser sig i morgen når der kommer nogen på arbejde.
Bjørn

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]