Re: [NETVAERK] Udgående Authd pakker fra min server!

In <sslug@sslug> Nis <sslug@sslug> writes:

>Opdager ved et tilfælde, at min server står og sender Authd pakker meget
>  ofte. Ca. hvert 2-3 min!
>Det her er fra min firewall log:
>Nov 26 00:53:01 192.168.xxx.xxx authd[1664]: packet from
>192.168.xxx.yyy(26691) to 212.242.40.3(16335) accepted

>Skal jeg være bekymret?

Hvis du kører en SMTP server på den maskine, er det ikke usædvanligt
at de laver et "ident" opslag tilbage til de servere, som prøver
at aflevere mail til dig.

Henrik

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]