Re: [NETVAERK] Udgående Authd pakker fra min server!

On 11/26/05, Nis <sslug@sslug> wrote:
> Opdager ved et tilfælde, at min server står og sender Authd pakker meget
>   ofte. Ca. hvert 2-3 min!
> Det her er fra min firewall log:
> Nov 26 00:53:01 192.168.xxx.xxx authd[1664]: packet from
> 192.168.xxx.yyy(26691) to 212.242.40.3(16335) accepted

err... programmet authd med process id 1664 sender en pakke fra 192.*
port 26691 til 212.* port 16335

> Når jeg slår port 1664 op, er det "netview-aix-4"!

1664 er processen, ikke porten.

> Skal jeg være bekymret?

nej 212.242.40.3 23 cybercity's ene dns server.
jeg tror ikke de pakker generer den synderligt.  ;o)

-Doc
--
Evry little box should have a pat on the back by uid 0 at least once a day
Even a tux or a beastie needs love, just like I do :o)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]